Bidaan dara Duenos lebih RM11 juta

Bidaan dara Duenos lebih RM11 juta

du_01.1

Bidaan dara Duenos lebih RM11 juta

VALENCIA – Bidaan dara seorang wanita yang berumur 28 tahun iaitu Evelyn Duenos dari Ecuador mencecah lebih £2 juta (RM11.72 juta), lapor sebuah akhbar semalam.

Duenos menjual dara itu dengan tujuan untuk mencari wang bagi membiayai rawatan perubatan ibunya yang menghidap penyakit Alzheimer.

Gadis itu yang kini menetap di Valencia, Sepanyol akan menggunakan sebahagian wang tersebut untuk membiayai pengajiannya dalam bidang perubatan.

Duenos akan menyiarkan dokumen perubatan bagi membuktikan dia masih dara.

Wanita itu berkata, pendapatannya sebagai seorang pembersih rumah di sini tidak dapat membantunya untuk menyimpan wang bagi membiayai rawatan ibunya.

Duenos memberitahu, dia membaca iklan beberapa gadis lain yang menawarkan dara menyebabkan dia mahu melakukan perbuatan sama.

“Ia bukannya keputusan yang mudah untuk dibuat kerana tidak terlintas dalam pemikiran bahawa saya akan bersama dengan orang yang tidak dikenali pada malam pertama saya,” katanya.

Bagaimanapun, dia menolak satu bidaan yang mencecah lebih £2 juta kerana pembida tersebut mahu melakukan hubungan seks dengan kerap sedangkan daranya itu ditawarkan untuk satu malam sahaja.

Bidaan dara,Bidaan dara berita, Bidaan dara kini, Bidaan dara dunia, Bidaan dara asia,Bidaan dara malaysia, Bidaan dara melayu, Bidaan dara indon, Bidaan dara indonesia, Bidaan dara kl, Bidaan dara foto, Bidaan dara gambar, Bidaan dara bf1, berita dunia, berita majalah, berita baru, berita asia, berita artis, berita hiburan, berita kawan, berita politik, berita-berita, beritakini, beritadunia, beridaasia, beritamalaysia, beritamelayu, beritaindon, beritaindonesia, beritakl, beritafoto, beritagambar, beritaterkini, beritaweb, beritaharian, beritabaru, beritabf1, beritatv, berita8, beritagay, beritapenting, beritabulan, beritakasa, beritaawas, berita2, beritascander, beritajalan, beritamaju, beritasukan, berita kini, berita dunia, berita asia, berita malaysia, berita melayu, berita indon, berita indonesia, berita kl, berita foto, berita gambar, berita terkini, berita web, berita harian, berita baru, berita bf1, berita tv, berita 8, berita gay, berita penting, berita bulan, berita kasa, berita awas, berita scander, berita jalan, berita maju, berita sukan, berita, kini, dunia, asia, malaysia, melayu, indon, indonesia, kl, foto, gambar, terkini, web, harian, baru, bf1