Berbogel depan Obama kerana AS$1j

Berbogel depan Obama kerana AS$1j

Berbogel depan Obama kerana AS$1j

PHILADELPHIA – Seorang lelaki yang ditangkap kerana berlari dalam keadaan bogel di depan Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama di sini pada Ahad lalu adalah kerana dia menyahut tawaran AS$1 juta (RM3.1 juta) yang dibuat oleh bilionair Britain, Alki David, lapor sebuah akhbar semalam.

Lelaki yang berbogel itu dikenali sebagai James Rodriguez berusia 24 tahun dan dia menulis alamat laman web milik Alki, Battlecam.com di dadanya sebelum berbogel dalam satu kempen pilihan raya Kongres yang dihadiri Obama.

Sejurus selepas melakukan aksi tersebut di hadapan beribu-ribu orang, Rodriguez ditangkap oleh anggota-anggota pihak berkuasa.

David, 42, pada Ogos lalu yang berjanji akan membayar AS$1 juta kepada sesiapa yang berani berbogel di hadapan Obama.

Sebagai syarat tambahan, individu yang berbogel perlu menulis nama laman web miliknya di dada dan menjeritnya sebanyak enam kali semasa berbogel di depan Obama.

David berkata, dia menghantar satu pasukan ke Philadelphia untuk mengesahkan sama ada Rodriguez telah memenuhi matlamat cabaran itu.

“Selepas saya melihat rakaman video tersebut dan ia terbukti benar….saya tidak akan memberikan cek, sebaliknya akan membayar tunai,” kata David kepada akhbar The Weekly Standard.

Lelaki berbogel itu dibebaskan polis dengan wang jaminan AS$10,000 (RM31,110).

Menurut lelaki berbogel itu, keluarganya memerlukan wang dan dia percaya sudah memenuhi syarat untuk memenangi wang tersebut.

Berbogel depan, Berbogel depan kini, Berbogel depan terkini, Berbogel depan terbaru, Berbogel depan baru, Berbogel depan skandal, gambar Berbogel depan, foto Berbogel depan, video Berbogel depan, biografi Berbogel depan, sejarah Berbogel depan, web Berbogel depan, berita terkini, berita terbaru, berita penting, berita dunia, berita asia